26 Şubat 2014 Çarşamba

Başlarken;

Heyyy! man this is my blogspot :)! diye bir başlangıç mı bekliyordunuz? peh. Selamın aleyküm deriz biz, selamın aleyküm. Bir süre elimi ağrıtacağım, neden? neden yapıyorum? bilmiyorum. Ama bildiğim tek bir şey var oda buraya yazmak istediğim. Saçma, komik, hüzünlü anılarımı yazmak isteyip de bir türlü doğru düzgün günlük tutamadığım için buradayım galiba. Bende bilmiyorum dedim ya işte. Aslında başlarken kendimi tanıtma faslıyla başlamayı planlamıştım ama klavyenin başına geçince bambaşka şeyler geliyor insanın aklına, ama aklıma gelenleri ilk yayınımda paylaşmayacağım tabi ki sizlerle. Sizi düşündüğümden değil ha elimi fazla yormak istemiyorum başlarken, Hahaha şaka şaka başınızı ağrıtmayayım ilk yayınımdan. Ama sonraki yayınlarda epey ağrıtıcam kaçarınız yok :)) Hah unutmadan kendini tanıtma faslı evet, adım Onur, nam-ı diğer Kafkas Erkeği, ya da neyse. İş görüşmesine katılmıyoruz, yeter bu kadar bilgi şuan. Nerden buluyor bu büyükler bu tür şeyleri? Kendini tanıtma ne demek yav. Tanımak istersen zamanla tanırsın zaten, ben neden tanıtayım ki kendimi sana. Sen tanımak iste beni. Sen merak et bu çocuğun içinde ne var diye? Araştır, gerçi beni tanımak için çok fazla araştırma yapmanıza da gerek yok. Twitter adresim belli, yayınlara da başladım artık. İşiniz epey kolaylaştı yani. Sırada beni araştıracak bir kız bulmam lazım. Olsun her şey adım adım :D Hem adım adım, yavaş yavaş ulaşılan insanlar hayatınızda büyük bir önem taşırmış. Düşünsenize benim yazdıklarımdan esinlenerek hayatınıza yön veriyorsunuz, neyse bu çok abartı oldu. Ama en azından üzerinizde bir etki bırakacağımı biliyorum. Bilmesem buraya yazmaya cesaret edemezdim. Her şeyimi yazmayı planlıyorum buraya, neden bilmiyorum ama samimi bir ortam var burada, hissediyorum. Burası tumblr gibi değil, ee twitterada hiç benzemiyor, facebook hiç değil. Ne lan burası?! İşte bu sorunun yanıtını yazdıkça anlayacağım gibi. Neyse çok fazla uzatmadan ilk yayınımı virgül ile bitireyim. Çünkü bu son değil, kendinize iyi bakın, üzmeyin kendinizi değmeyecek insanlar için. Hadi görüşmek üzere,